Man glömmer inte den man verkligen älskar

Idag så for jag och dea till piteå först vid 2-3 nån gång. När vi kom dit så gick vi till h&m. Jag handlade bara en ögonfransböjare för att min är försvunnen.
Sen så kom hennes kille, matte och vi började gå. De regnade när vi var där. Sen så gick vi först runt en bit på stan för vi skulle till ett shoppingställe men så hade jag gått fel väg. Kan ju inte piteå så..
Men sen så kom vi iaf dit och gick och satte oss på ett par stolar. Sen så satt vi där ett tag och sen ringde dea sin mamma och sa att dom kan hämta oss. Sen efter ett tag så började vi gå till busstation dit hennes mamma och hans skulle komma. Sen satt vi där och dom satt inte så mycket.
Efter ett tag så kom hennes mamma och hans iaf och vi åkte tillbaks till rosvik. Matte följde me och vi skulle se film. Om man säger så här. Jag var nog den enda personen som såg filmen. Man hörde bara smack, smack brevid mig. Men jag såg iag filmen och sen satte dom igång en till film som jag också tror att bara jag såg.
Sen när han åkte så stoppade andrea om filmen för hon hade inte sett den. Sen skulle vi kolla saw V. Jag trodde att jag inte hade sett den men de hade jag visst gjort. Så vi började kolla på benjamin buttoms otroliga liv. Jag vet inte riktigt hur man stavar hans efternamn.
Imorron åker vi iaf hem. Sen så har jag varit lite dryg nu dom senaste timmarna eftersom jag fick veta en sak..

Men ha de bra!!


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0