En dag me Elin<3

Idag känner jag mig inte på så jätte humör att skriva... Man kan säga att de har varit en bra dag och en dålig. Jag var i skolan och där hände inget speciellt förutom att jag gjorde ett fint stön på No:n.
Sen så har jag snackat med folk ett tag. Sen så cyklade jag till Elin. Först var vi ett tag hos henne men sen så gick vi ut. Vi cyklade mest omkring. Sen så var vi med Alex. Vi hoppade studsmatta sen så var jag tvungen att gå hem och käka lite. Fast just när jag hade kommit hem från byn så ringe mommo och fråga om jag kunde åka till lägenheten och kolla om jag hittade nykeln som hon tappat tidigare idag.
Jag åkte till byn igen. Jag hittade inte nykeln så jag for hem igen. Väl hemma åt jag lite sen så cyklade jag tillbaks till byn och var med Elin. Så vi var med Alex och Ogge ett litet tag. Sen så var vi på byn och cyklade runt.
Efter ett tag så hittade vi killarna igen så. Men så cykla dom iväg och arre blev kvar me alexander. Sen kom Ida och vi var med henne. Sen så hade vi kul på skolgården men sen ringde pappa och sa att jag måste komma hem och vara barnvakt.
När jag kom hem så kollade jag till barnen lite och såg film. Sen fick jag ett sms. De var inte så kult sms och nu vet jag inte riktigt hur de är mellan mig och den personen men jag saknar henne massor.
Men sen har jag snackat med folk som verkligen bryr sig. Sen rakade jag pappas hår. HATAR DE! Jag vågar inte ta i så mycket för jag är rädd att jag ska råka raka bort hans hud också. Men de gick bra och mamma sa att de var bra så jag gick till mitt rum igen.
Just nu snackar jag me Amna. Ska väl ringa nåra till om jag orkar innan jag går och lägger mig. Sen så vet jag inte om jag pallar gå till skolan imorron. Får väl se hur de blir...
Om de inte blir bättre åker jag till Rovaniemi med familjen och hälsar på släkten. I Pajala finns de fan inget att göra. Inte om de ska hålla på att fortsätta så här..

Men ha de bra!

Varit med den här barndoms vännen idag<3 Tack elin för att du finns där. Du betyder<33 :*

Låt ordet flöda
Postat av: Anonym

<3

2009-05-26 @ 12:05:31
Postat av: L8

Det är mycket möjligt att det kan vara så. När man är glad så utsöndras saker och ting i kroppen, och det kan nog vara så att det även har ett försvar mot sjukdomar. Man blir ju även lättare sjuk om man inte mår speciellt bra. Kommed du förresten igåg att det var du som hade denna fundering om skratt? Det var ett antal år sedan. :) Men det återkommer i mina tankar då och då. :)

2009-05-26 @ 15:43:25
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0