Allt från morot till chokladmjölk!

Idag har de varit en så jävla rolig dag! De började som vanligt. Eller på matten så kom Laila och snackade med Jonas och fick psyk på mig, typ alla killar, Helle och Emilia. Enligt henne jobbade vi inte -.-
Men sen på lunchen så satt vi och åt först. Sen så tog Mimi typ allt mitt vatten och så slängde jag lite morot på henne och så efter ett tag så tog Mimi sitt glas vatten och kastade på mig och spreng iväg. Sen så innan hon skulle gå slängde jag ett glas iskallt vatten.
Sen när vi kom in så hade Mimi en chokladmjölk och sprutade lite på mig så då kastade jag en hög med blött papper på henne.
Så smutsade helle min jacka med resten. Just den vita jackan som jag tvättade igår!
Så blev jag sur på helle ett tag och dissade henne. På bilden hade jag gjort en reklam skylt "fjortisparfym"  HAHA. Men så ritade jag iaf istället.
Efter skolan så gick vi hem till Mimi och hoppade studsmatta. Sen så gick vi till hennes rum för att kolla på klänningen som hon ska ha på skolavslutningen. DEN VAR SVIN SNYGG!
Sen så gick Mimi till konsum och jag och dea gick ut me davies. Sen gick vi till kauppis för att kolla och de hade kommit en svin snygg klänning dit! Eller flera till och med!
Efter ett tag så gick jag iaf hem. Eller mamma hämta mig eftersom jag hade så ont i foten när jag sen skulle hem. När jag kom hem så tvättade jag jackan fort och stoppade den i tvätten. Får väl hoppas att de är så pass varmt att man inte behöver jacka imorron.
Sen skulle jag vara barnvakt så ville casper klä ut sig till tiger så han gjorde de :) Sen har jag duscha eftersom en vis Helena sprutade chokladmjölk i hela facet + håret. Och jag som duschade igår också. Allt har man typ gjort i onödan. Ska gå och sova snart så man orkar. Ska till sjukgymnasten imorron klockan 9.

Ha de bra!


Min lilla tiger :)


Man ser inte så bra. Men den ska jag iaf ha på skolavslutningen :)

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0