Trött "hemmafru" skriver

Hoff, nu har man typ äntligen städat hela huset. Eller hela huset kanske inte. Men har tagit ut tvätten och städat vardagsrummet + köket. Och jag lovar. Vårat kök är inge lätt att städa.
Sen har jag klippt mig idag också. Var tvungen att klippa ganska mycket iaf. För de är 1 år sen jag klippte mig sist! Jag ha rinte tänkt på de förrän frisören frågade.
Men nu har jag iaf klippt mig och jag ska börja klippa mig lite oftare. Imorron slipper vi engelskan så vi slutar redan 13:00. Sen måste jag vara barnvakt från 16:00 till typ 19:00 - 20:00!!!
Sen ska jag kanske grilla med dea imorron. Men får se hur jag hinner eftersom jag ska vara barnvakt -.- Jag vill att dea ska färga mitt hår så snart som möjligt. Orkar inte med den här färgen mer. Btw, jag och Amna hade typ 10-15 mobiler som vi tog hand om medans alla andra badade :)

Ha de bra!



Jag har beställt den idag :D


Ska kanske köpa dom där skorna till klänningen :)


Haha, jag är pajalas biatch. Men inte vilken som helst utan jag är Deas biatch :D

Låt ordet flöda
Postat av: Becca

snygg klänning!

hoppas du trivs i den, den va kalasfin!

2009-05-22 @ 02:07:51
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0