Fredag

Har inte skrivit igår. Hade inte internet eftersom jag sov hos Amna så då ides jag inte ens blogga. På HK:n behövde vi inte gör typ nånting eftersom Barbro inte var där.
Sen på matten fick vi sluta tidigare. Eller iaf vi som inte gjorde prov. Engelskan fick jag sluta också tidigare på bara för att jag var så duktig. Efter skolan så var jag med Amna, Andrea och Emlilia. Vi var hos dea´s pappa och färgade Amna´s hår.
Sen så hände de en massa mer där. Men sen så var Emilia tvungen att åka med bussen hem och senare var Amna tvungen att åka också.
Sen var jag med dea ett tag och de blev då en massa skratt när vi var hos hennes mamma. Vi as garvade. Sen så gick jag hem för att jag skulle säga hej då till mamma och göra lite ärenden hemma. Sen så åkte dom iaf och dom har varit i Rovaniemi i ett par timmar nu.
Sen åkte jag tillbaks till dea senare på kvällen och så satt hon och spelade GH medans jag var på datorn. Sen kom Aron och var med oss. Vi hoppade studsmatta och var ute på byn. Vi var ett tag på soluret men sen så gick vi till dea´s pappa och spelade piano/fiol/trummor ett tag sen så gick vi upp till affären.
Sen så ville jag och dea att Aron skulle rita grafittitext på våran arm men han sa tt han inte kunde men så började han rita på papper istället och avslöjade sig.
Sen så cyklade jag hem vid 11. När jag kom hem så var jag på datorn men efter ett tag så gick jag och duscha. De måste nog ha varit de värsta. De var alldeles IS KALLT! Kallare än de var i älven när jag badade där den 28 maj.
Så de gick inte så bra. Men ska duscha igen imorron när jag vaknar. sen har jag städat en massa. Måste städa klart imorron. Eftersom de är grillfest imorron så kommer jag säkert sova där och jag måste städa klart innan mamma kommer hem. Jag lovade så dum som jag är.
Jag vet att jag aldrig orkar men men. Klockan är 03:18 nu och tänkte ta och sova så man orkar imorron. Måste stänga av bastun eftersom Christian stoppade på den men aldrig stängde av den. Han bastade inte ens och nu har han somnat. Duktigt värre

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0