Dag ett med dea och matte! :P

Hann inte skriva igår eftersom jag och dea skulle kolla film. Vi kollade "secret window" den var ganska bra. Men inte så jätte när en kille va psyk där.
Annars var jag hela dan med Dea och Matte. Jag gick efter dom medans dom stannade över allt. Sen stannade dom på nån parkbänk och ville inte gå så jag ringde till Jenny och socialade mig. Hon kunde inte prata så jätte mycket eftersom hon var ute och seglade med en kompis.
Sen åkte vi en sväng till Böle också. Och sen till Pite igen och åkte hem till Rosvik.


Läste nyss nåt jätte hemskt! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9566593
Gå på den länken ock läs!


Hadde inte så mycket ork att skriva nu på morronen när man vaknade för 37 minuter sen. Men jag bloggar nog mer senare när vi kommer hit igen :)

Ha de bra!

Låt ordet flöda
Postat av: Sofia

uh, var ni till parkbänken utanför godiskiosken.

För där hittade jag och felicia en mobil idag o__O



2009-05-22 @ 20:27:10
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0