Why Do We Always Fight

Nu har jag inte orka blogga och så har jag suttit i telefon för de mesta. Men nu kännde jag mig tvungen att skriva något. Fast ointressant eller vad som helst.
Jag ha suttit i telefon säkert 3-4  timmar och bara snacka me en person.
Igår var jag med Helle och Mimi :D Först fikade vi på café nova sen så socialade vi oss i typ 10 min.  Sen fick vi en idé om att gå och bada så vi gjorde de.
Vi hade jätte kul på badet. Sen efter 2 personer och vi började ha mer roligt av att bara kolla dit typ. Efetr vi hade badat ett tag och haft jätte kul så skulle vi duscha. Helle blev klar först och gick och stoppade på en tröja. Så sen när hon kom så satt dom där 2 tjejerna i bastun med mig och Mimi. Vi snackade inte me dom bara varan så kommer helle och snackar en massa och så började jag och Mimi att asgarva och så kollar Helle in och får se att de är nåra andra i bastun och så säger hon: Hej och går. Sen kommer hon inte tbx förrän dom gick.
Sen så satt vi och sociala oss uppe på caféet. Sen gick helle och jag och mimi stannade ett tag sen gick vi också.



Idag har jag varit i skolan. På hk:n var alla i min grupp förutom jag borta. Så jag fick baka kanelbullar med helle och nore istället. Sen kom en från min grupp och fick hoppa till en annan. När vi bakade satt jag och helle och snodde lite deg. Till slut orkade inte nore så han sa att vi fick 1 bulla mindre för varje degbit vi tog. Men jag och helle fortsatte att ta deg i smyg och han såg inte.
Efter de så har de varit typ en vanlig skoldag. Men på engelskan så började det luckta VÄLDIGT illa i klassrummet så vi behövde bara skriva typ 1 rad sen fick vi gå.
Efter skolan så gick jag och dea till dagis för att hämta hennes lillebror. Så var de en liten flicka som satt och pratade med mig medans jag väntade på att dea skulle bli klar. Hon var jätte söt. Asså inte på ett pedofiliskt sätt utan sådär söta som småbarn brukar vara.
Sen gick vi iaf till dea och satt där ett tag sen gick jag hem. Jag åt lite och sen så gick jag till mitt rum och kollade lite film medans jag väntade på pappa. Sen efter ett tag så böt jag kläder och gick till fotti plan. Sen spelade jag och dea fotti ett tag men sen var vi tvungna att sluta för jag såg inte bollen.
 Seriöst jag måste hålla på att bli blind.
Min CP mobil fungerar. Eller inte mobilen utan simkortet så INGEN kan nå mig på mobilen förrän på måndag.

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0