Tisdag med en massa prat

Ja nu är de iaf tisdag. Jag har inte gjort så mkt idag.
Jag var i skolan som vanligt och vi hade nå match i isladan men jag kunde inte vara me så jag stannade i skolan och hade bild istället. På bilden gjorde vi påskfåglar. Min blev lite missbildad som vanligt ni kan se den på min bdb om ni har lust.
Efter skolan så gick jag hem och socialade mig en sebastian. Vi snackade typ ett tag sen så var jag på msn och bdb som vanligt och lyssnade på musik.
Sen skulle vi jogga med fotti 18.00. Så jag gick till dea och hämta henne. Sen fortsatte vi till sporthallen där vart vi skulle börja. Så joggade vi typ 2-3 km. Det gick bra för mig i början men eftersom jag var sjuk så orkade jag inte jogga mer för jag kunde inte andas och hade jätte ont i halsen.
Ska försöka bättre nästa gång om jag är frisk då.
Sen när jag kom hem så duschade jag och åt mat. Och så klart var jag på msn också. Sen nu pratar jag med sebastian igen och vi har snackat i 1 timme och 23 min :P Det är faktist kul att snacka med honom om jag tänker efter.
Men ha de bra skriver mer imorron.

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Vad är adressen till Sveriges andra bloggande hund? Nu bidde Ådi lite ledsen, han vill va ensam...:P

2009-03-26 @ 12:12:54
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0