Luleå

Ja idag så blev man väckt 07:09 för att vara ganska exakt. Amna var hos oss på morronen. Men så skulle jag väcka jenny och Så vaknade hon och satte sig upp och kollade mot mig och när hon såg amna började hon skratta och la sig ner igen. Hon hade visst haft en dröm som amna var me i och skulle berätta att hon hade varit me i den men såg att hon var hos oss.
Sen så efter en halv timma eller mer så fick jag upp jenny. Sen vid halv 9-9 så började vi åka till lule. Vi stannade i töre och köpte glass och var på toa.
Sen när vi kom fram till Luleå så skulle vi äta på Baan thai men det öppnade först 1 och mamma skulle på möte då. Sen gick vi till Östens pärla som också öppnar 1. Sen gick vi till resturangen brevid pressbyrån och den var också stängd och vi hittade ingen annan resturang som var öppen som sålde kinamat. Så då fick vi gå till max och äta hamburgare istället. Som inte alls var lika, inte ens nära lika gott som kinesiskt.
Efter det så gick jag på stan med Amna, Jenny och Caroliina. Vi kollade i affärerna som var öppna och det fanns inte så mkt att köpa där eftersom shopping var stängt.
Vid halv 3 så var jag med Sara :D. Vi gick först lite på stan och bara kollade lite runt i affärerna och sen så gick vi och fikade på S&B. Vi köpte nöttårta och cola. Men vi sa att vi ville ha daim men så var det nötter istället. Jag tyckte inte det var så gott för jag gillar inte tårtor med nötter så mkt. Men annars var den god :P
Sen när vi kom ut så halkade jag utanför dörren på S&B. Sen gick vi till kh (kulturenshus). Vi hittade inte nånstans att sitta först så vi gick runt lite där och sökte nån plats och jag ramlade i trappan så klumpig som jag är. Men sen till slut hittade vi nånstans att sitta iaf.
Vi tog lite bilder och satt bara och snacka. Sen så kom en vakt och sa åt oss att dom hade stängt och vi gick efter ett tag.
Och så trög som jag var så fick jag inte upp dörren. Sen när Sara försökte öppna dörren så gick det :P
Sen var vi på stan ett tag till sen gick jag till busstationen och Sara gock till sin mormor. Sen när mamma kom dit gick vi alla 5 och åt på österns pärla. Sen åkte vi hem och jag sov typ hela vägen.
Nu är jag med Amna och Jenny. :)

Hare bra!!!

Sara :D

Min mat. (hade bara lust att ladda upp den)

Jenny hade lite kul på max :P

Haha, var så bäst så var bara tvungen att fota :P

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0