Onsdag, Torsdag, Fredag och lite Lördag

Har inte skrivit på länge igen.... Men på onsdag var jag och fikade me Andrea, Mimi, Alida och Janely på café nova istället för att gå på lunchen. Och lunchen tog ju slut saå mat måste man ju få.
Jag, Andrea och Mimi tog baguette. Alida och Janely tog en chokladboll tror jag dom heter och alla förutom janely tog cola. Vi fika samtidigt som vi typ firade Alida. Efter skolan var jag med Amna och vi hämtade Calle och Casper från dagis. Sen så blev det lite kul där innan vi gick för caspers fröken frågade om han hade bajsat och Casper svarade: Hästbajs.
Haha, det kanske inte låter så kul när jag skriver de här men det lät mycket roligare då han sa det. Sen skulle Casper ta en pinne och skjuta. Han gjorde sånt där ljud som de låter och sköt på allt nästan.
Sen var det en hund som skällde och Casper ba: tyst! annars skjuter jag dej! Men hunden fortsatte och han "sköt" den. Sen när vi kom hem så var jag och Amna på datorn.


På torsdag så var vi bara 6 st tjejer halva matten och hela NO:n. Sen efter skolan så var jag hemma ett tag sen åkte jag och pappa på utveckligsamtal. Enligt min mentor är jag en posetiv tjej med goda egenskaper. Jag håller inte me. Jag tycker  jag är en hemsk person som sårar och förstör för folk i min omgivning. Det kännes som att jag är hemsk och allt  till mina närmaste vänner.
Och att jag inte hjälper dom tillräckligt när dom har det svårt. Sen så känns det också som att jag sakta åker ifrån mina vänner och snart inte kommer ha nåra alls.
Så kommer de nog bli. Tillslut kommer ingen vela vara med mig.
Men efter samtalet så åkte jag hem ett tag och sen åkte jag till dea och sov över och började skriva med en gammal kompis. Eller kompis kan man nog inte kalla honom. Jag hatade typ han när jag var liten. Jag tyckte han var irriterande som klängde efter mig hela tiden xD Och idag åkte min kusin Jenny hem ); Saknar henne så. Har ingen att prata med nu när jag kommer hem och ingen som gör jätte god mat.
Saknar dej!


På fredag så vaknade jag vid 06:10 och var väldigt trött eftersom jag gick och sov vid 1-2 säkert. Men sen åkte jag och dea till gällivare iaf och när vi kom till bussen var jag väldigt pigg men sen somnade jag iaf.
Först gick vi till tandläkaren och sen så gick vi till stan och bara strosade. Först gick vi och åt på peking. Sen så åt vi där typ ett tag sen så gick vi ut igen och då gick vi till linex och kollade lite men det fanns typ inget.
Sen gick vi på marknaden som var där. Vi köpte sockervadd och remmar. De var typ 1 år sist jag åt de.
Sen gick vi till bussen och väntade.
Vi köpte red bull. Mycket större än dom i pajala.
Det var typ 2 alkisar där och den ena alksien sa till sin kompis: Varför solar man ute när solen ändå värmer in genom förnstret.
Hahaha, hade lust att börja skratta men man kunde ju inte för att dom var där. Sen så snackade dom så mkt och de lät så roligt så man hade lust att skratta ihjäl sig.
Men sen kom bussen iaf och jag somnade ett tag sen När vi var hemma gick jag till mig och var där ett tag. Sen vid 7-8 gick jag till dea igen och kollade film med ett par. Vi kollde "The Unborn" Den var skit läskig och om man gillar skräckisar som jag så ska man se den.
Sen sov jag hos dea och vi hade kul. Eller iaf jag :)

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Pappa ringde och väckte mig och sa att han behövde handla. Så jag vaknade och var på datorn ett tag sen gick jag hem.
 Nu sitter jag här och skriver de här inlägget och lyssnar på lung musik. Låten heter desperado. Den är så bra och lung låt.
Sen ska jag väl forsätta skriva på min läxa om HIV. Jag måste skriva ett A4 blad på engelska om nåt så jag valde HIV. Amna kanske ska sova idag. Hoppas det :) Sen ska jag väl jogga, känner mig så fet efter allt jag åt igår.

Hade bra!

 OBS! Det skulle vara kul med lite komenarer så jag iaf vet att nån läser min blogg.


06:50 typ

Sockervadd

Har köpt nya skor förästen. Dom andra gick sönder.

Min mat längst fram och deas mat längst bak.


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

NU ÄR JAG BESVIKEN! Jag trodde faktist du hade bättre självkännedom än såhär. Att komma här och påstå att du är självisk, det är INTE OKEJ!!! Man får inte ljuga, som du säkert vet, och det är ju det du gör! Du har hjälpt mej jättemycket, och jag är verkligen tacksam för att jag lärde känna dej. JAg vet många som tycker som jag, att du verkligen är den som ställer upp mest av alla, och jag älskar dej verkligen för det. Du betyder verkligen mycket, och jag lovar att jag inte är ensam om att tycka det. Ibland har man deppiga dagar, det fattar jag, och då är det bara att ringa. Du ska veta säkert att jag absolut menar det när jag säger det, ring när det känns som att du behöver prata, jag kanske inte är en bra lyssnare, men jag vill i alla fall försöka hjälpa till om det behövs. Jag menar verkligen vad jag säger. Verkligen. Du är bäst!<3

2009-03-21 @ 21:48:04
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Nella

Hoppas du hade en härlig dag ändå;)

2009-03-21 @ 21:48:43
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se lite bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0