Helgen

Gokväll!
Har inte kunnat skriva på hela helgen för att jag har varit hos mormor och morfar som inte har internet.
Ja lördagen började med att jag var med Amna som skulle fara hem, men min kusin tvinga henne att förlja med till mormor och morfar. Det var meningen att hennes kille skulle hämta oss men han kunde inte så då sa han till min kusin att han kunde ringa taxi men det ville hon inte. Hon kom in och ba: Jag ska inte åka med en taxi. Jag ska inte hoppa på nån taxi. Så höll hon på i evigheter men sen efter nåra timmar hade hon snacka med honom och hon kom in och ba: Packa vi ska åka taxi.
Så betalade han en taxi resa till finland. Han bjöd mig, jenny och amna.
När jag och amna komm till mormor så åt vi lite och gick och kollade film men först bäddade vi då. Sen kollade vi film
och snackade till typ 3.
På Söndag så vaknade vi ganska sent på dan och åt. Sen snackade vi lite och vilade. Sen så kollade vi film och så. Det finns inte så mkt att göra där. Vi skulle ha åkt till ylläs och varit med jenny och hennes kille men vi hade ingen som kunde föra oss, så då fortsatte vi glo tv och film.
Vi kollade förästen YES MAN. Den var så sjukt rolig! Vi höll på att garva ihjäl oss! Speciellt på vissa sener.
Den är verkligen se värd!
På måndag så väcktes jag av min kusin som ringde 8, och jag som hade gått och sovit ganska tidigt var så j*vla trött. Men så skulle vi hämta henne och åka skidor/slalom. Men när vi väl kom fram så blåste de så mkt så man kunde inte åka. Eller man kunde men det skulle inte vara så roligt. När min kusin skulle lämna tbx nyckeln så hade hon ett kyvert av sin kille som den fanns 1000 kr i!!! Så hon bjöd mig och Amna på glass. Sen när vi skulle hem bjöd min mormor och morfar mat på en resturang!
Vi åt oss mätta på mat sen så fick vi en muffins med vaniljsås på till efterätt. V fick allt det här för att min kusin fyller år imorron, 24 år. Sen åkte vi iaf hem och när jag kom hem så hade min kusin slarva bort sitt svenska kort till mobilen så då fick vi leta efter den sen när vi hittade den hade hon slarva bort sitt batteri till mobilen! Sen blev det evigt letade efter den. Men vi hittade den sen också.
Funderar om man ska ut och va med elin om hon har lust ännu. Ska till lule på onsdag :D Kanske med amna om hon får :) Sen idag fick jag höra en massa hemska saker...
Hare bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0