Får

Gick och sov som vanligt vid 3-4 och så kommer det folk varenda tionde minut typ och väcker. Men klockan halv 1 var jag ändå tvungen att vakna. Sen åt jag lite mat och klädde på mig.
Sen åkte vi till morfarsbrorsa. Det var ganska kul där för jag, jenny och så nåra av familjen var och kollade på får och lekte i hö :P Men jag och min kusin tog mest bilder. Ni ska få se nåra sen.
Fåren ville inte bli klappade utan sprang iväg hela tiden. Men sen så ett tag innan vi skulle åka så fick jag klappa en :)
Dom hade ett svart får som är m in favorit av dom alla, och snart ska dom få lamm (ungar). Ja sen har jag väl inte gjort nå mer än varit på datorn.
Imorron ska jag till lule :D Hare bra!


Okej. Jag kan inte ladda upp bilder men ni får se imorron istället.

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0