01:13

Fick typ psyk bryt ppå min brorsa nyss. Han har skickat min msn till typ 56798656 st av hans kompisar XD
Så nu har jag snackat me dom också.
Annars har jag kollat på "babysitter wanted". Den var ganska bra men gillar inte filmer med typ handlingen om djävular. I den filmen var det typ djävulens son som bodde hos folk.
Men aja. Har kollat på one tree hill också och väntar på att dom andra avsnitten ska laddas ner nångång. Har väntat i flera timmar nu och orkar snart inte vänta mer.
Har pratat i skype också me en kompis. Sen så dampa han sönder på en kille som skrev till mej. Men de var bara för att killen var helt kåt så då hjälpte han mig att bli av me honom.
Måste städa rummet imorron tror jag. Ska nog kolla på "they wait" snart. Jag är en sån som gillar skräckfilmer och aldrig får nog av dom XD
Försökte skicka lite av HIV texten till laila men vet inte hennes e-post så kunde inte. Amna kommer imorron eller ska man säga idag eftersom klockan är över 12. Men hon kommer iaf 7-8 och jag som hade tänkt vaka idag. Men jag ska nog gå och sova när jag e trött så får vi se hur jag orkar imorron. Sen har man tennis klockan 2 tror jag.
Fan va jobbigt de kommer bli.
Jag som trodde det skulle bli sommar så började de snöa på torsdag -.-
Sen ska jag nog kolla one tree hill om den hinner bli klar. Finns nog inge mer att skriva om min lördag

Ha de bra alla!


OBS! komentera!


Låt ordet flöda
Postat av: Jag^^

[email protected] tror jag

2009-03-22 @ 15:42:52

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0