Trött eller vad?

Hoff, idag i skolan hade vi svenska på morronen i 2 timmar. Sen dom sista typ 20 minuterna så skulle våran lärare läsa för oss och hon fick först helt psyk på fabbe för att han hade red bull. Sen på mimi för att hon hade cola.
Sen började hon psyka på mig också för att jag hade godis. Så var vi tvungen att föra ut dom. -.-

Efter lunch så skulle vi gå till rikets sal. Asså jehovas vittne kyrkan.
Jag hade typ gått och sovit 3-4 på natten och så var jag typ helt trött när jag satt där så somnade jag efter ett tag. Jag visste inte ens att jag hade sovit förän jag vaknade och Sanna sa att jag hade sovit. Asså fyf*n va man ska va. Vi hade föreläsning en gång på folketshus. Jag och dea hade typ suttit uppe hela natten så jag var skit trött och somnade där också. Dom pratade om spelberoneden då.
Jag har något allvarligt problem med det där att vara vaken när det är nåt me skolan.
Sen tycker dom man ska gå med i kyrkan för att gud finns och man får typ evigt liv eller vad hon nu sa. Jag tror inte på gud men jag hatar ju inte folk som gör det för de.
Sen tyckte hon/dom att abort är MORD. Jag tycker inte de. För om man typ har blivit våldtagen eller kanske inte vill ha barn eller nåt så kan man ju inte tvingas till att ha kvar barnet. För det är ju inte deräkt kul för barnet att veta att dens pappa är våltäcks man.
Jag tycker abort ABSOLUT INTE är mord.

Sen när jag kom hem så satte jag mig framför tv för min kusin hade datorn som vanligt.
Det är ett problem. Jag och hon vill vara på datorn, men hon vill vara på MIN dator och det vill ju jag också eftersom den är min. Så det blir typ helt jobbigt att hålla på att "turas om" med den.
Sen efter ett tag fick jag vara på datorn som tur var. Sen gjorde hon mat. Och det var så j*vla gott så jag åt typ jätte mkt.
Det var potatis med köttfärs. I köttfärsen fanns: paprika, lök, gurka och matgrädde. Sen så har jag ätit en massa apelsiner. Jag har typ ätit 15 st på bara en dag. Jag vet inte varför men jag kände mig sugen på det.
Finns inte mkt mer att skirva om.
Hare bra!

Låt ordet flöda
Postat av: L i s a

Hej, Fin blogg! Hur mår du idag? Och vad gör du? Kramar på dej!

2009-03-17 @ 10:19:42
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0