Söndag

Gick och sov vid 3-4 igår. Och så kom Amna på morgonen. Vet inte vilken tid eftersom jag sov. Men vid 9-10 så vaknade jag iaf och vi var på datorn och sociala oss :P
Sen så efter det så gick vi till frasses och åt. Jag tog sovas bara för att det är så gott och det gjorde Amna också.
Efter vi hade ätit så gick vi till kiosken och köpte godis såklart.
Efter kiosken så gick vi till tennisen och där fick jag först jätte ont i huvet sen började jag kallsvettas. Och när jag spelade match med Amna så blev jag lite yr också. Sen började jag skaka lite som vanligt. Har börja göra det jätte ofta.
Amna och mamma tror det är för att jag sover för lite.
Efter tennisen så mötte vi Jossi och Karro som vi stannade och snacka ett tag me och så halkade jag på isen. Inte å ovanligt att jag inte slår mig.
Jag gör det varenda dag, inte med flit men det bara händer. Sen så kom vi iaf hem oskadda och satte oss framför datorn. Sen kom johanna och elsa och hämta oss.
När vi kom hem till Amna tog jag, Amna och Elsa lite bilder. Och vissa av dom får ni se imorron :)
Sen nu har vi inte gjort så mkt men jag har iaf haft roligt :) Det var skit längesen jag sov hos Amna men nu fick jag de iaf som tur var.
Nu ska vi gå och äta tomato ost eller nåt sånt heter de.

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0