Måndag

Så... Idag började dagen med skola som alla andra dagar brukar nästan göra.
På skolan hände inget speciellt idag. Sen efter skolan hade jag spelning med bandet. Det gick jätte bra och jag tycker det är jätte kul att spela med mitt band fast jag också skulle vela sjunga. Inte för att jag sjunger bra för det gör jag inte men bara mer för att jag tycker de är kul.
Efter spelningen så gick dea och rasta davies och jag och mimi gick till henne för att hämta pengar. Sen efter de som mötte vi dea och davies. Så vi forsatte till arbetsförmedlingen för att hämta pengar till mig. Sen gick vi till café nova och hade kul :) Jag fikade ett winebröd och sen tog jag en baguette och cola. Medans Mimi och Dea tog äppelpaj.
Efter vi hade ätit satt vi där och bara snackade och lyssnade på musik. Ja bara chillade.
Sen gick vi till skolan för dea skulle ha utveckligssamtal så jag och mimi satt på en varsin dator. Efter ett tag så gick vi hem allihopa.
När jag kom hem  gick jag till mitt rum och packade upp datorn. Så nu har jag suttit här ett tag och skrivit på msn medans jag också har kollat på "one tree hill". Jag bara ÄLSKAR den seien. Den är så j*vla bra.
Men vid 9-10 så pratade jag me Linnéa<3 i telefon. Jag hade jätte kult snack med henne i 51 minuter.
Jag tyckte det var jätte kul att bara prata med henne.
Asså inte bara helt "socialt" eller hur man nu ska kalla de utan bara snacka. Och efter de som har hänt idag var det bara skönt att få prata med nån. Jag hoppas Linnéa också tyckte det var kul att snacka med mig.
Men nu ska jag gå och sova.


Ha de bra alla bloggläsare!

Låt ordet flöda
Postat av: Jag

Såklart jag tyckte det var...<3

2009-03-24 @ 22:02:44

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0