Grattis pappa!

Ja, idag har pappa också fyllt 44 år. Jag gick typ och sov vid 4-5 tiden på kvällen/morronen..
Sen klockan 9! ringde pappa och frågade om caroliina var hemma. Sen var jag tvungen att ringa till henne och säga att hon skulle ringa pappa.
Vid 11-12 ringde pappa igen och sa att jag var tvungen att gå till smedskolan!!!!! För att lämna badkläder till ciia, för att hon hade glömt hem dom på morronen.!!! Men som tur var så kunde morfar föra mig dit så jag slapp gå. Men mitt hår såg ju helt hemskt ut så jag drog på mig en mössa.
När jag kom hem var jag ännu trött så jag gick och sov när jag kom in. Fast så kom mormor och sa hejdå för att dom skulle åka hem igen.  Efter dom hade gått så kom min kusin dit och sa att jag skulle komma ner och sova/vila på soffan. Efter att hon gnällt ett tag på att jag skulle komma dit ner så gjorde jag det.
Men när jag kom ner så fick jag inte sova för hon snackade med mej och frågade saker. Så jag har typ inte sovit nåt idag. Men jag och jenny var och handlade. Glass och så. När vi kom hem så började vi göra en glasstårta. Den blev faktist bra.  Bilder kommer senare.
Nu har man ätit sig mätt på glass och sånt.
Har kollat på bilder före branden, på branden och efter branden. Jag läste tidningsartiklar. Det här kan låta dumt/fjantigt men jag började faktist gråta. Sen fick jag veta en sak som jag fakitist inte har vetat. Jag har gått på samma dagis som Agnes i 7:an.
Ska kolla one tree hill avsnitt me min kusin nu :) Bilder kommer senare.
Hare bra :D

Låt ordet flöda
Postat av: Siss :*

du! det är inte töntigt att gråta åt det .. Du miste allt du ägde .. du är inte barnslig vännen <33

2009-03-08 @ 07:49:51
URL: http://rattfallan.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0