Grattis Jenny och farfar<3

Jenny fyllde 24 igår och grattis till henne :D Och farfar skulle ha fyllt 74 igår :( Jag saknar min farfar så otroligt mkt nu. Jag skulle göra allt för att få tbx han.
Ja, igår så gjorde jag inte så mkt mer än kollade film. Sen när Jenny och resten kom hem så gick jag och mamma till affären och köpte lite tårta för att fira Jenny.
Pappa ville inte vara me eftersom farfar hade fyllt 74 år igår. men han jobbade igår och jag hatar han chef för att han inte fick ledigt på sin döda pappas födelsedag.
Men han åkte till farmor idag så de är ju bra. Jag visste inte att han skulle åka så jag åkte inte me men annars hade jag ju gjort det. Ja sen fick jag veta lite av mamma när jag var bebis.
Jag hatade nappar så för att jag inte skulle suga på fingret istället så stoppade mamma hallonsylt och socker på napparna för att jag skulle ha dom i munnen. HAHAHA. Sen när jag skulle sova behövde mamma eller pappa inte söva mig. För jag gjorde nåt konstigt ljud med munnen som vaggade mig till sömns. Typ som världens fulaste vaggvisa. Mamma sa att hon tyckte det var jätte irriterandenär jag vaknade på kvällen/natten och gjorde det där ljudet :P
Sen idag så har jag inte våga ringa nån för jag har varit på sånt dåligt humör och Jenny som delar rum med mig tycker jag synd om som fick stå ut med mitt dåliga humör. Sen så hände något konstigt när jag gick på toa började jag bara gråta helt plötsligt, helt utan andledning. Jag satt bara och grät där ett tag.
Men sen lite senare efter jag hade sett nåra avsnitt av one tree hill på datorn fick min kusin me mig till bad huset iaf. Det var en massa finnar där. Sen när jag och jenny skulle basta innan vi hoppa i så satt de en mamma och ett barn där inne. Min kusin kastade lite vatten och så pratade jenny och jag svenska med varan. Den lilla flicka trodde att vi inte kunde finska så hon började prata om att det blev varmt där och att hon hade rätt som hade sagt till sin mamma att flytta hinken med vatten mellan dom. Men hennes mamma hade låtit den vara kvar.
Sen så började mamma och flickan prata om mig och min kusin. Så när vi skulle byta om så började vi snacka finska me varan igen och när mamman + barnet fick höra det så blev mest mamman "orolig" eller vad man ska kalla det.
Annars har jag och min kusin bara kollat på One tree hill. När hon såg den med mig så började hon också gilla den :D
Men den är faktist jätte bra. Tkr jag iaf men alla tkr ju olika.
Men det var lite om vad jag har syssla med. Skriver mer imorron
Hare bra!

Grattis på 74 års dagen. R.I.P farfar<3

(kunde inte ladda upp mer bilder)
Men grattis på dej jenny iaf<3


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0