Ett misslyckande

 Just nu känns mitt liv som värst. Alla verkar hata mig och jag kan inget göra.
Jag vill bara till västerås. Där var jag en hel månad av mitt sommarlov och där fanns de inget att oroa sig för. Den tiden jag var där var jag sams med alla och där kunde jag verkligen snacka med nån och alltid få svar. Hitills har sommar 08 varit den bästa sommaren jag har haft i hela mitt liv.
Alla sommarlov har ju varit bra men den här var extra bra. Jag vill bara spola tillbaks tiden till den månaden och sommaren som jag var i västerås. Fast jag typ inte är släkt med min morbrors fru, eller jag är typ de men inte riktigt så är hon som en extra mamma för mig. Hon hade alltid tid för att snacka med mig.
Jag hoppas jag kan åka dit i år också.
Jag hade tråkigt men kul ändå. Jag saknade mina närmaste så mkt men samtidigt var jag hos dom som jag träffar nästan inte alls.
Det var ju kul att komma hem och vara med kompisarna också men just nu vill jag bara tbx dit.
Och livet är skönare för vissa här utan mig. Vad jag har hört iaf...

Aja nu har ni fått höra de nu ska ni få höra lite om min dag.
Jag har varit med elin sen igår. Det var kul för jag har inte varit med henne på länge. Vi var på datorn och spelade nitendo wii. först spelade jag och hon ett tag men sen kom hennes lillebror och spelade med henne. Det var jätte kul att se dom spela.
Nu sitter jag och lyssnar på Gevin DeGraw - I don´t want to be. Den låten är så j*vla bra!

Nu vill jag bara att de ska bli sommar. Ni ska få se nåra bilder på deras trädgård. Jag tycker bilderna blev fina men sen tycker ni ju hur ni vill. Och jag vill inte ha nåra anonyma kometarer. Alla tycker som dom vill.

Deras trädgård

Trädgården

En skog nära dom. Alla bilderna är tagna själv av mig och ni alla får tycka som ni vill.

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Kändes inte bra att läsa det där...

2009-03-30 @ 14:05:11
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade inte riktigt tid att skriva dåföre, och jag tänkte att det kan misstolkas. Bilderna var fina och så, men det känns inte bra att du inte trivs är, att vi inte har gjort tillräckligt för att få dig att vilja vara här, men självklart, om det är det som känns rätt fr dig så ska du absolut åka dit. Såklart.

2009-03-30 @ 17:42:56
Postat av: Yazee

Bra att du hade roligt där, Hoppas du åker i gen så du ialla fall har roligt!!<33333333

2009-04-14 @ 19:30:22
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0