Utflykt

Har inte skrivit på 2 dar nu. Kanske inte är så länge men ändå.
Somnade j*vligt tidigt igår. Vid 9 faktist. Väldigt ovanligt om man tänker att de är jag. Annars brukar jag somna vid 1-2, kanske är därför jag blev så trött igår. Men nu på morronen så kom Amna iaf. Vi har suttit framför datorn för de mesta. Men mer finns de väl inte att göra på datorn.
Vi har också cykelutflykt idag. Vi ska typ till nått konstigt ställe. Sen så ska vi äta tacos i skogen. Bara jag inte träffar nåra spindlar så äre väl okej :)

Ha de bra!

Låt ordet flöda
Postat av: Sofia

hehe ;3

SPINDLAR <-- usch >.<



en sameskola kom till oss idag uh ;o

2009-06-09 @ 23:40:37
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0