Tråååk

Har inte orka eller haft tid att blogga nu. I torsdags så var jag med dea och sov över där. Eftersom vi båda var tvungna att plugga till SO provet. Jag klarade iaf provet som tur var. Skönt att slippa de nu iaf. På fredag fick vi sovas till lunch. Köttet smakade inte så gott eftersom de var segt som gummi typ. Efter skolan var jag med dea efter jag hade varit hemma en sväng.

Jag har jag inte gjort så mycket. Satt uppe till 4-5 och så vaknade jag först vid 12-1. Sen har jag typ bara varit och kollat tv. Sen har jag ju varit en massa på datorn.
Hmm, vad ska man göra nu då? Typ alla har åkt nånstans eller så bor dom inte i pajala eller så är dom upptagna med annat. Snart är de sommarlov. Äntligen, fast i 8:an finns inte C nå mer. De är sjukt dumt. Jag vill inte splittras från C. För alla där kan umgås och snacka med varan. Sen ökar risken med att jag kommer med en irriterande person. Nämner inga namn men dom flesta vet nog vem de är iaf.
De sjukaste är att de SNÖADE i pajala igår och idag. Man får ju hoppas att sommaren kommer snart så man slipper ha snö på sommaren istället. Och på skolavslutningen så får de absolut inte vara snö eller snöa.
Men nu får jag hitta på nåt. Ring eller smsa om nån vill hitta på nåt.

Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: nTn

Hejsan på dej då! Jag håller med till etthundratio procent, antingen borta eller på för långt avstånd. JAG vill ju hitta på ngt, men det är ju så lätt så..:@

2009-06-06 @ 21:50:11
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0