Skolavslutning

Hann inte skriva igår. Igår slutade skolan! JIPPI. Sen så var man ju på skolavslutningen och så for jag och fikade med Dea, Mimi och Helle på café nova. Jag och helle klagade nog en hel del över våra skor. Men helle´s mamma kom med ett par andra till helle och jag fick plågas med mina hela dan.
Sen for vi till dea och gick ut med Davies sen så gick vi till henne och tog bilder. Sen var jag tyvärr *sadface* tvungen att åka hem. När jag kom hem så packade jag de sista och ändå glömde jag nåra saker som jag skulle ta med. Men sen så for vi iaf.
Först hämtade vi farmor sen så började jag kolla film. Det fick bli "the lake house" Den var sviiiiiin bra! Verkligen nåt att se. De handlar om en tjej som lever i 2006 och börjar skriva med en kille som lever i 2004. Efter ett tag med skrivande och en massa händelser så händer en sak. Men ni får se filmen om ni vill veta vad.
Sen så stannade vi i en mack för att äta. Innan vi gick blev jag sugen på kaffe så farmor köpte en åt mig. Sen så fortsatte vi. Jag spelade lite the sims på vägen.
Sen så just när jag hade börjat kolla på titanic så var vi framme. Väl framme var jag med mina släktingar. Svin kul. Igentligen ska vi hem imorron eller på måndag men jag hoppas jag får stanna längre för mamma och pappa.
Saknar er svin mycket i pajala! Vill hem men ändå inte. Träffar inte släktingarna så mycket.
Dea åker på måndag till spanien och stannar där 1 månad. Kommer sakna henne svin mycket. Hann vara med henne ett tag efter skolavslutningen igår men inte länge. Hade hoppats på att åka idag istället så man skulle ha hunnit vara med henne längre.
Saknar er<3

Ha de bra!
Saknar er<3

Låt ordet flöda
Postat av: nTn

Miss you to:)

2009-06-14 @ 18:21:49

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0