3 dagar kvar skola :D

Idag har man varit på utflykt då. Vi var till Riitakuusikko. Först fick vi cykla dit typ 2 mil + att de var uppförsbackar och motvind. Sen när vi kom fram dit så var de väl ganska kul. Jag, Mimi och Helle satt och socialade oss med killarna och Mimi gillade dom så mycket så hon slängde sig över dom. Sen så åt hon typ upp ALLA mina godisar! Har inte förlåtit henne riktigt för de ännu :P
Sen så skulle vi gå en tipsrunda innan vi fick åka hem. Den var på meänkieli. Sen så var de mycket lättare att cykla hem. Sen var jag med Amna ett tag. När Amna åkte så gick jag och var med dea.
Vi vaqr först ute med Davies. Jag mötte dom typ halvvägs. Sen så var vi till kauppis där dea hittade en jätte fin klänning i gult och jag vill ha den lila. Nu gäller de bara att övertala mamma. Sen åkte vi på kalas. Dea´s kusiner Rut och Signe fyllde 1 år. Men jag var så dålig och kunde inte se skillnad på dom så jag var tvungen att säga Rut eller Signe.
Sen så åkte vi till byn och köpte cola och satt och snackade lite om vad som helst vid soluret. Sen så gick vi till henne för att se "The good woman" tror jag den hette. Den var bra faktist. Sen när jag kom hem så kollade jag på "vad kvinnor vill ha" Den var också bra. Såg klart den nyss.
På fredag efter skolavslutningen så åker jag till finland fast jag ska vara med dea ett litet tag innan vi åker för sen får jag inte träffa henne på en månad.
Imorron får jag packa och dea ska hjälpa mig sen på torsdag så blire och sova över hos Mimi och på fredag så slutar skolan. Äntligen säger jag bara. Fast kommer sakna 7c. För i 8 så blire bara A och B.
Ska sova nu så jag orkar vakna tidigt imorron.

Ha de bra!

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0