Barnvakt -.-

Hej, har inte hunnit skriva nåt typ. Men är ute så mycket så har inte tid att vara på datorn. Sen kommer jag typ hem 00:00 och då är jag för trött för att blogga. Men snart kommer nog  ett "intressant" inlägg.
Igår var jag med samma personer jag har varit typ hela veckan. Fast Alex kastade varm choklad på mig och efter de gick John och köpte cola. Sen kom han och kastade den på mig. Men sen följde John, Oscar, Andrea och Ellen me mig hem så jag skulle få  duscha och byta kläder.
Sen blev jag "kidnappad" av John och Oscar :P
Nu får ni lite bilder:

Puss//Catriina

Bilder från tisdag :)





Bilder från igår =)






Ni måste erkänna att Ellen och Simon är söta tsm =)

Låt ordet flöda
Postat av: youknowwho

jag ska sluta kommentera

2009-07-30 @ 16:11:47

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0