Fråga

Jag har börjat tappa läsare. Vette om man orkar skriva om bloggen inte intresserar nån. Men vad vill ni att jag ska skriva om?

Ha de bra!


Låt ordet flöda
Postat av: Anonym

Vad du tkr om saker och ting, typ abort [vet att d har skrivit om det] men sånt.

2009-07-10 @ 19:43:45
Postat av: Anonym

Den har blivit tråkigare faktiskt..Men skriv ett inlägg om något typ Resa abort (som komentaren där uppe)Om det du gillar så det inte blir i dag har jag varit med andrea och vi for till rosviken kl 2 och vi tog bussen till stan.. Det blir mer fakta än inlägg

2009-07-10 @ 21:51:02
Postat av: Anonym

Och fakta är inte roligt i en blogg

2009-07-10 @ 21:51:38
Postat av: Anonym

skriv om allt möjligt som kan intressera folk som tex om livt och om din vardag och sånt om du förstår vad jag menar..

2009-07-11 @ 00:22:48
Postat av: Amna

Läser din blogg, den är bra, synd bara att du har tappat läsare, för det vet vi alla att du inte är värd!

skriv om skolan, asso till 8:n ex. skriv om du vet detn hära saken som heter bankar i bordet

mode tillexempel, sku vara intressant, eller om saker du vill /ska köpa!



Ha det ´bra vännen! kann dig saknad!<3

2009-07-11 @ 01:12:26
URL: http://rattfallan.blogg.se/
Postat av: Nella the nörd

Håller med Amna. Jag är btw den första kommentaren, orkade inte skriva namn.

2009-07-11 @ 19:10:18

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0