You Can't Break A Broken Heart

Hej, deppig som igår och över samma sak fast nu vet jag vrf. Det är visst "många" som har LJUGIT att jag har snacka SKIT :o Fatta sur jag blev! Aja men i morse så trodde jag vi hade idrott på morgonen så jag kom till isladan 08:50 men då hade vi börjat 08:40 och hade svalorna! Så då hade jag typ stått där och försökt få nån att svara och så skicka linnéa att hon inte kan svara för vi har svalorna! Så då fick jag panik och sparkade med sparken allt vad jag hade till skolan, värsta paniken!
Sen så kom jag dit iaf nästan i tid xD bara typ 10 min sen XD Sen när vi hade no så gick jag, sanna och janely till no salen och så vänta vi där för vi trodde att vi hade där men så gick vi tbx efter 15 min och så kommer nån från min klass (kommer inte ihåg vem) och säger att vi har i 9:ornas klass rum. Fast vi hade inte missa nåt :P

Vi skulle kolla film. Den var typ helt psykisk. Slipper skolan imorron för att mamma behöver barnvakt för min lille brorsa är sjuk och mamma och pappa jobbar. Så jag sa att jag kan vara barnvakt för att jag ligger före.

Casper har slutat med blöjor men bara för att han var sjuk så köpte mamma till honom blöjor och han blev helt överlycklig. Det lät så kul och han bara krama dom och sa miiiina XD Sen på skolan så skulle jag gå med fika till min lilla syrra som går på smedskolan och så var det en kille i 6 års som fråga: Har du snus? och jag ba: nej och så sa han: Vilken tönt du är XD Höll på att börja asgarva! En 6 åring kille som frågar efter snus, HAHA! :P

Har snacka med Amna men hennes mobil dog): Det är kul eller vad man ska kalla det, att snacka med henne för jag kan snacka med henne om allt exakt allt! Hon e bara min siss:*
Men ALLA vänner jag har betyder otroligt mycket för mig. När nån av dom är sur eller verkar sur så börjar jag må dåligt och tänka saker jag inte borde. Sitter och lyssnar på You Can't Break A Broken Heart, den är jätte bra! Lyssna på den och hon som sjunger den är även med i One tree hill. Där spelar hon Mia som Peyton hjälper att bli artist :D  Menmen nog snackat om mig. Komentera GÄRNA! Puss på alla vänner jag har.
Hejs


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Du skriver verkligen superbra, och det är verkligen intressant att läsa... Jo, Amna bara fråga typ Var är Catti? Men jag trodde du var sjuk lr nåt, och så skulle jag just mejla till dej, så ringde du.

2009-01-30 @ 07:55:55
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0