Teletubbies

Hejsan, värsta normala rubriken eller hur ;) Sov hos dea igår. Vi satt uppe till typ halv 2 och somna 2 :P Sen så vakna vi typ 05:30 för att hinna me bussen som gick 06:30 :o Sen så sov alla i bussen men helle lyssna bara typ musik på min mobil :P Sen så vaka jag av att gubben som körde bussen sa att vi är i töre och är på väg till kalix-haparanda :o Men jag hade typ hört fel eller nåt för vi kom till lule.
Sen i lule shoppade jag me Mimi, Dea och Helle :D Sen kom Felix och vi va med han me :P Sen psyka alla på att jag sa att jag var hungrig hela tiden xD Sen gick jag, Helle och Mimi till clas olson för att jag hade sett en söt kille xD Men han var inte där sen :P Medans vi gick dit var Dea och Janely och läste Felix sms. Men på morgonen när vi kom till lule gick vi till strands och så gick vi förbi 2 tjejer som kallade mig, helle, dea och mimi fjortisar :o Sen typ följde dom efter oss till varenda affär vi gick till. Snacka om irriterande.
Sen när jag, dea, mimi och felix väntade på våra bussar (helle va med janely på max) så gick Felix typ 500 varv runt bänken xD Sen på bussen på väg hem så sov vi ett tag sen i överkalix så vaknade alla och vi började snacka och såvidare. Sen snackade vi teletubbeis :P Nu kom jag typ nyss hem och sitter bara här :P HejsHaha xD

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0