Söndag

Idag har jag vaknat typ 10-11. Asså jag börjar irritera mig på mina sov tider xD Jag går typ och sover tidigt nu och jag vill inte det xD Sen har jag kollat på school of rock och snyltgäster. Dom var faktist bra. Sen har jag busa med Calle och Casper. Dom har en låssas kompis som heter morgan. Dom har fått honom från alfons åberg.
Sen har jag fått en ny kompis från boden. Hon är jätte snäll.
Nu spriger Casper runt soffan och säger hej varenda gång han passerar mig XD
Sitter och lyssnar igenom alla 1345678 låtarna pappa hade på mobilen. Jag tror det är christian som har stoppat in det mesta av låtarna xd De är två pogram jag vill se och dom båda börjar 9. Vette vilken man ska se. Det är Familj på väg och A lot like love. Hm... Men ska forsätta fundera och ha tråkigt :P Hejs


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0