Social

Orkar inte vara social idag coh skirva långa inlägg xD I skolan så hade vi värsta kriget (mellan mig och helle). Aron hade torkat sitt blod på ett papper som helle slängde på mej och så fick jag typ damp och slängde den på henne och så fick hon typ ett sträck av blod på pannan. Sen hade killarna varit vid barnböckerna och typ tagit sönder en "låda" med böcker. Då kom vaktmästaren och dom blev typ utslängda eller nåt.
Sen var jag med nåra kompisar och fikade på cafe nova och vi skrattade och hade kul xD Sen har jag snacka med kompisar och varit på tennis. Nu tror jag att robin orkar läsa xD Gillar bara att mobba honom lite :P Hejs


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0