Slappat

Har typ bara slappat idag. Jag vaknade 1 och så fick jag lust så då bakade jag små franska. Men det värsta med att vakna var att jag var jätte förskyld och hade jätte ont i halsen. Sen bakade jag typ 48 små franskor och alla verkade gilla dom(: Sen börja min 4 åringa lillebror calle snacka om att jesus bestämmer. Sen började han gråta för att jag sa att "jesus" inte gör det. Då sa han att han skulle ringa till "jultomten" och säga att jag säger att jesus inte bestämmer.
Sen satt vi typ och bråkade om det.
Vette vad man ska göra nu. Är den enda människan som inte sover i huset just nu iaf. Menmen ska inte tråka ut er. Kollar på skins nu och ska nog gå och sova snart. Hejs

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0