Skola!

Hejsan, idag började skolan. Det var tråkigt och jobbigt. Men det var kul att träffa kompisarna man inte har träffat på hela lovet. Har typ inte gjort så mkt mer än varit på datorn och så. Jag är värsta boring personen vet XD min blogg är säkert inte heller så kul att läsa. Men mitt liv e inte så kult heller.
Ska kanske snart få en ny mobil :D Men pappa är lite osäker på att ge mig en ny eftersom min gamla var helt misshanlad. Jag var tvungen att teipa den för att den skulle hålla sig hel och så hade jag en spricka mitt på displayen. Imorron har vi hk på morgonen istället för tema :D Sen fick jag syslöjd i elevens val den här terminen också :D Vi hade idrott på morgonen idag och jag visste inte vad vi hade så jag orkarde inte ta med idrotts kläderna XD Jag är så äckligt trött just nu. Vette vrf, kanske för att skolan har börjat och att torsdagar är dom jobbigaste dagarna i hela shemat! Menmen ska inte tråka ut er mer. Hejs


Låt ordet flöda
Postat av: Jag, igen, duvethondendär ;)

Din blogg är inte alls tråkig!! :O Det är skitspännande att läsa:)

2009-01-11 @ 14:23:05

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0