Oseriös som vanligt

Hej, har inte orkat skriva på länge och har inte heller haft tid. Igår hade vi värsta depp So:n innan idrotten. Vi snacka om döden och det var typ mer än hälfen som hade haft nån som har dött. Dom flesta var faktist syskon.
Jag hörde att en kompis hade haft en brorsa som hade dött); Själv har jag haft 2 syskon men dom var så små så man såg inte ens om det var en tjej eller kille. Kom just hem från fottin. Vi testa tröjor och jag tycker att vi ska ha efternamn och nummer på baksidan. I skolan idag så fick vi kakor, godis och en massa att sälja, för vi sparar pengar till en klassresa i 9:an.
Sen är en kompis sur på mig och jag får inte veta vrf :S Jag får inte ens veta om vi är vänner eller inte och det stör mig. Men jag tror iaf att vi inte är det. Men nog pratat om det. Vill inte skriva för mycket.
På syslöjden så hann jag bara rita ut mallar som jag ska ha till min klänning. Den ska bli ljusblå bara för att det var jätte många släktingar som tyckte det. För enligt dom har jag för lite ljusblått på mig. Men det känns som att jag aldrig kommer bli klar me den XD Men jag hoppas den iaf kommer bli lyckad och inte helt konstig som alla andra klädesplagg jag har gjort. Jag vill bli designer men jag är jätte dålig på att sy!
Igår var jag så trött så jag somna farmför datorn vid 6 och sen vaknade jag 7 och gick till min säng och sov. Sen ringde Amna mig 10 :P Så då väckte pappa mig och då så smsa jag och fick veta att en kompis var sur utan anledning. Sen somnade jag om vid 11. Jag var alldeles psyk trött. Ihelg kommer jag inte kunna skriva nåt på bloggen för jag ska till farmor och dom har dator men deras internet är jätte segt! Så jag kommer inte orka vara på deras dator.
Men nu har jag tråkat ut er för mkt. Hejs


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0