Klaga?

Asså jag förstår inte vrf andra komenterar andras bdb, pix och bloggar med en massa skit och klagar. Jag hatar när folk komenterar en massa skit. Okej vissa kanske vill att man ska göra det men inte jag.
Om nån ska komenetra min bdb, pix eller blogg så vill jag inte att det ska va nåt som man vet att jag inte skulle gilla. Det är okej om ni vill typ säga att jag ska berätta nåt mer eller om jag säger för mkt eller nåt sånt, men ni behöver ju inte börja komentera en massa annat isf kan ni ju ta upp det med mig först innan ni säger det till hela världen. Jag har fått en massa skit komenarer på min pixbox och jag var tvungen att ta bort den för att jag inte pallade radera alla. Det kanske finns folk som håller med och folk som inte gör det men jag bryr mig inte för jag tycker så här.

Låt ordet flöda
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dej. Om det inte finns någon annan mening med kommentaren, förutom att göra mottgaren ledsen, så är den då absolut onödig.

2009-01-19 @ 18:17:23
Postat av: N

Håller verkligen med. Om det inte finns någon annan mening med kommentaren, förutom att göra mottagaren ledsen, så är den absolut onödig.

2009-01-19 @ 18:18:49

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0