Kaffe

Hejsan, nu har jag bara städat lite, varit på datorn och chatta med folk. Jag är ännu pigg av kaffet jag drack vid 8 på morgonen. Jag har varit uppe sen halv 12 inatt och är ännu hur pigg som helst.
Det känns typ som att jag aldrig kommer bli trött igen :P Om jag är trött imorron till skolan ska jag nog ta lite kaffe och har jag tur blir jag lika hyper igen ;P Det blev inte att jag sov hos Amna idag men det blir det säkert en annan dag (: Och idag fick jag veta att jag har fina ögon. Men själv tycker jag ju inte det. Måste städa mitt rum snart. Ska nog försöka göra det nån gång i veckan. (hoppas jag) Men man vat aldrig med mig. Jag håller på och kolla på mobiler jag vill ha och så ska jag se sen om mamma och pappa låter mig köpa nån av dom XD Jaja, ska gå nu One tree hill börjar snart och den måste man ju se :P Ska försöka börja ladda upp lite bilder också på min blogg. Om ni har lust att läsa lite mer inlägg som jag har skrivit i min gamla blogg så kolla in madelmassa.blogg.se. Men ska inte tråka ut er mer hejs.


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0