Igår och idag

(Inte bra bild men komentera vad jag skulle passa i för färg)Har inte hunnit skriva igår så skirver det idag istället:P 13 januari: Har typ inte gjort mer än att varit i skolan xD Idag började andra avenyn :D Den började 9 men såg den typ 6 på internet. Sen klockan 9 så glodde jag på the guru med mamma. Finns inte mer att skiriva gjorde inte så mkt igår. Idag har jag iaf varit i skolan xD
Vi hade syslöjd och jag ska börja på en klänning :P Men vet inte vad jag ska ha för färg på den. Kanske svart, blått eller vitt. Kom med förslag vad  ni tkr jag ska ha(: Efter skolan var jag me Amna :D Vi glodde på one tree hill bara för att jag ville se den ;P Sen gjorde jag mat xD
Sen gick jag igenom mina kläder :P Sen gick vi till fottin. De var faktis roligt även om det finns folk där so mjag inte gillar. Sen har jag typ bara glott tv och tråka på datorn och ni skriver jag de här tråkiga inlägget xD Hare bra!

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Du passar superbra i svart:)

2009-01-21 @ 18:29:37
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0