Dea och Helle(:

Tja, idag har jag varit i skolan. VI hade hk på morgonen och vi gjorde muffins. Jag kom med Nore och Alida. Vi gjorde chokladmuffins. Det var gott men man blev trött efter ett tag.
Pappa is inte beställa en ny mobil till mig ännu pga hur min gamla mobil såg ut XD Så jag ska få ha hans och kolla om jag fungerar med en ny mobil xD Kanske får den tills jag fyller år. Efter skolan så var jag me Helle och Dea :D
Vi åt på lappland. Jag beställde en pizza och det gjorde dom också :P Sen satt vi o misstolka en massa XD
Eller igentligen blev det bara misstolkningar när vi snackade xP
Jag hade iaf kul :) Jag blev trött vid 1-2 och så kom mamma sen efter typ en halvtimme och sa att jag borde gå och sova. Hade somnat i min datastol xD Ja det finns inte mkt mer att skriva. Komentera gärna. Tråkigt när man aldrig får komentarer. Hejs

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0