3310

Hejsan, har inte skrivit på jätte länge nu. Men har haft mkt och varit jätte trött. Just när jag har tänkt skriva har jag glömt bort det och gått o lagt mig. Igår fyllde calle 5 år (: Och idag fyller casper 3 år (: Dom ska ha kalas på lördag så jag ska vara här ett tag för mamma ville det. Sen ska jag kanske på en fest :P Har bakat 90 st kanelbullar nyss :o Sen har jag kollat en lång film.
Den var faktist bra. Sen har jag bara glott på NCIS den är så jävla bra tkr jag! Sen igår när min klass skulle gå och fråga om vi fick låna pingis boll så sa alla att dom inte hade men sen visade sig att vissa hade ändå. Men det var ändå bra för vi fick nya bollar. Sen har  jag blivit sjuk -.- Snuva, hosta och jätte ont i halsen. Idag har jag haft kul och varit med nåra kompisar men inte samtidigt. Sen har jag fört in min mobil på lagning och så fick jag låna en mobil. Jag fick en nokia 3310 :o Inte kul, vill ha en kamera på min mobil och kunna lyssna på musik!
Sen igår var jag på fottin också. När vi hade bad på morgonen idag så fick vi simma 40 längder, och vi var bara 10 som var me. Imorron äre fredag :D sen är det helg. Ska nog kolla klart 2½ men. Sen ska jag nog gå och sova. Är så trött. Jag har typ helt konstiga sov tider.
Ibland kan jag vara uppe hur länge som helst och iblan blir jag trött hur tididgt som helst. Sen idag kom det 2 gubbar och snacka om sitt liv. Jag tycker killen som snacka om alkoholmissbruk var ändå bäst. Den andra snacka om sitt liv som medium.
Han som snacka om missbruket han inte snacka längre än 30 min för våra lärare sa att no/matte läraren vi skulle få hade dött i går natt. Men så kom han tbx när min klass hade SO och sjöng och snacka. Sen visa han en bild på sig när han hade blivit nerslagen.:o Men hare bra! hejs

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Badet var sviiiiiiiiiiintrist!!!

2009-01-26 @ 20:45:43
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0