2009

2009 har börjat bra för mig. Jag hoppas min tur håller sig xD. Jag har varit i skolan ida som vanligt och vi har börjat med religon på so nu. Imorron har jag matte prov! och jag glömde matteboken i skolan :o Hjälp och håll tummarna att det ska gå bra xD Vill verkligen inte sumpa ett prov. Men ett prov spelar inte så mkt roll nu i 7:an iaf att jag inte skulle klara den. Sen har jag bara varit hemma och glott one tree hill :D Sen efter den så tog jag tvätten för att få pengar till lule :P Jag ska åka dit på lördag med 2 av dom bästa<3
Hoff sen har en från skolan klagat på att jag sörjer MIN FARFAR! Jag fattar inte vrf man klagar på det? Själv sörjer hon en häst från TRF! (tornedalensryttarförening) Nu sitter jag bara och lyssnar musik. Läs www.mammabeckas.blogg.se den är jätte bra och kul att läsa. Sen på svenskan busringde en kompis till mig. Jag hörde verkligen inte vem det  va. Nu trodde han att min blogg hette suracitrusar xD Han kallar mig bloggaren för han tkr jag bloggar för mkt :P fast jag skriver typ inget om man kollar andras bloggar. Nu ska jag inte tråka ut er. Sen måste ju robin orka läsa så ska sluta skriva för idag :P Hejs xP


Låt ordet flöda
Postat av: N

håller tummarna Jag vet vem du menar, och vad i katten är det för fel med att sörja sin farfar?????????? :O Jag förstår henne inte

2009-01-19 @ 18:21:37
Postat av: Meee

håller tummarna Jag vet vem du menar, och vad i katten är det för fel med att sörja sin farfar?????????? :O Jag förstår henne inte

2009-01-19 @ 18:21:56
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Nella

håller tummarna Jag vet vem du menar, och vad i katten är det för fel med att sörja sin farfar?????????? :O Jag förstår henne inte

2009-01-19 @ 18:24:09
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0