2009-01-25 hejs.

Hej, idag har jag varit me en massa folk på isladan. Jag  var uppe med dea till 3 och så var jag tvungen att vakna 7 men försov mig till halv 9. Var bara tvungen att så norge spela!
Det var drama på isen. John tappa andan, kristoffer m fick en blåtyra och olle blev slagen i ryggen av en hockey klubba. Men när matchen var slut så vann narvik med 9-6. Efter matchen så gick jag och var med dea ett tag. Men sen var hon tvungen att fara så jag gick till isladan igen och så höll narvik på att packa sina saker. Innan dom åkte kom en liten kille han var typ född 1998 och peka på en jätte söt kille XD sen sa han: Han tycker du är söt. Sen så gick han.
Men när dom åkte sen så vinka typ alla tjejer från 7:an som var där hejdå till dom och dom vinka tbx :P Sen så har det hänt mkt mer men ni får fråga om ni vill veta mer :P Orkar inte skriva mer är så j*kla trött och måste plugga till NO provet som är IMORRON! hejs


Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Hur gick det på NO-provet?

2009-01-27 @ 16:07:55
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0