12 januari 2009

Tjena, idag har jag inte gjort så mkt. Varit i skolan och så det vanliga typ. Imorron börjar Andra avenyn :D Sen ha rjag bara varit me amna typ. Vi hade tennis och jag fick pris i bollplockning ;) duktig eller hur xD Men det var kul när den hade börja faktist. Känner mig så fet när jag inte har nå idrott eller så. Måste röra på mig xD
Håller på att sluta me godis. Man får ju se hur det kommer att funka :P Hoff är så jävla trött men vill inte somna för christian lånade min mobil och jag är rädd att han tar sönder den fast han troligt vis inte kommer det :P
Menmen det händer inte så mkt mer ida. Hejs

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0