ZzZzZzZzZzZz

Efter att jag hade ätit så gick jag till mitt rum och var på datorn. Sen ville min kusin också vara ett tag så då somnade  jag och vaknade inte mer förän vid 4-5.
Har varit så j*vla trött hela dan. Funderar på att gå och sova nu. Annars när jag inte har sovit har jag kollar på One tree hill som alltid. Sen har jag varit på datorn och ritat ett kinez tecken på min kusins axel.
Sen har jag maserat hennes rygg, nacke och fötter. Enligt henne är jag jätte bra på att masera.
Vi åt för ett tag sen. Funderar också på om man ska orka gå till skolan imorron. Har så ont över allt typ. Mest i magen. Hade varit roligt att gå till skolan imorron eftersom jag gärna skulle vela vara med amna. Men om jag är sjuk så kan jag ju så klart inte.
Ska man kolla en film och sen gå och sova eller ska jag bara gå och sova.
Har inte heller orka nåt. Men jag fick på mig kläder och jag orkade mig och borsta tänderna. Sen har jag och min kusin fetta oss med en massa glass och jordgubbar.
Har inte hunnit stoppa en bild på artikeln amna skrev. Men ska nog göra det imorron. Om jag orkar då.
Idag har jag inte heller rört ens i ytterdörren fast det var jätte fint väder har jag inte idas gå ut eller ens röra ytterdörren. Jag och min kusin har lyssnat som vanligt på rix fm hela dan.
Det är bra musik där men vissa låtar går om efter ett tag.
Aja men tror jag ska gå och sova nu innan jag somnar på datorn. Sen får vi se hur det blir imorron, om jag ska gå till skolan eller inte. Som det är just nu så har jag inga planer på att gå dit.
Hare bra


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0