VILL TILL LULE!

Idag har jag bara suttit inne och fettat mig. Jag har faktist inte ens rört i ytterdörren! Så just nu känner jag mig oerhört fet och lat. Jag har varit inne och fetta mig med glass sen har jag bara kolla på film och skrivit med folk och så världens sötaste kille.
Sen har jag varit för lat för att fixa mig så jag har sett så sliten ut! Men andré tyckte jag var söt ändå (A) Imorron kommer min kusin till pajala och söker jobb. Hoppas hon får ett för då flyttar hon hit :D Sen vill jag till lule för att vara med andré! Hoppas jag kan åka dit snart :D Just nu är jag för trött för att skriva om min ohälsosamma dag.
Ha de bra och KOMENTERA GÄRNA får för lite av dom XD

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0