En kul dag :D

Ja idag har jag inte gjort så mkt. På skolan hade vi innebandy. Jag erbjöd mig att stå i mål för att jag inte hade me mej ombyte. Så då fick jag stoppa på mig en målisdräckt. Först så tävlade vi. Alla mot målisen och jag vann båda gångerna. *stolt* Sen har jag varit med Amna och Jenny och vi har haft jätte kul :D
Sen gick jag och Amna på tennisen och hade kul. Jag fick ett nytt smeknamn och det fick typ alla som var där :p
Jag blev Jack the ripper. Amna blev Joha vailakka. Sen blev det en massa andra. Jag mobbade Yassa för sitt smeknamn som jag gav henne. JAg kan avslöja det här. Jag kallade henne hagamannen bara för att mobba henne lite för hon  mobbade mig :P
Nyss bakade jag, Amna och Jenny semlor. MUMS. Nu flätar amna mitt hår och ja ni får se hur det blir sen :)
                                                                        Hare bra!                                                                                                                           


Jag var målis på innebandyn och fick en sexiiiiig dräckt :P

Jag på tennisen. Lite suddig bild men ingen bryr sej XD

Snygga jag när jag bakar Xd NOOT

Jag och Amna idag<33 Vill aldrig mista dej som min siss <3

Låt ordet flöda
Postat av: sara

haha söt du var i målvaktskläderna :)<3

2009-06-18 @ 12:10:01
URL: http://saraapalmqvist.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0