Kul dag me Amna

Idag hade vi studiebesök i pingstkyrkan. Jag höll på att soma medans alla andra såg helt pigga ut. Sen var jag typ helt hungrig och åt 2 bullar medans alla andra typ bara åt 1. Men jag är typ helt konstig. När jag går och sover sent (vid 3-4) så är jag jätte pigg på morronen och är typ jätte mätt hela dan men om jag går och sover tidigt (vid 12-1) så är jag jätte trött på morronen och jätte hungrig hela dan.
Sen så var vi på nån sak där man ska blåsa upp ett lagom stort tält typ sen ska man krypa in där och det är typ helt mörkt. Sen så stoppar man på nån apparat som gör så det ser ut som stjänor och så ligger man på golvet och bara kollar på dom.
Jag fick veta vad jag fick på matte provet. Jag fick 26/40. Jag tror iaf att det var 40 poäng som var det högsta. Men jag blev lite nörjd ändå eftersom jag inte hade tränat nåt innan provet. Sen slapp vi ha matte sista timmen. Så vi fick sluta så då var jag med amna :D Så har jag och amna typ bara snacka i telefon och varit på datorn. Men det var jätte kul ändå ! :D
Nu sitter jag här trött och hungrig eftersom jag gick och sov tidigt igår.
Ska nog ringa siss och andra folk snart. Min kusin kom inte tillbaks så får sova själv idag också. Får lyssna på RIX FM för att inte det ska vara alldeles tyst.
Menmen hare bra!
En gammal bild på mig och amna typ för 1-2 år sen. Sen gjorde vi så fina grimaser :P

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

I shall tell you a secret: Jag sov åxå... Mot amnas axel typ...xD På pkhistorien asso. Du, alla som kommer från Lule lyssnar ju på RIX, Rix morgonsol, Rix nattpass och vad katten det nu heter..xD Have a nice night:)

2009-02-19 @ 22:37:41
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Nella

Jaa, jag har ju tänkt sova hos Amna nån dag.. DÅ kan ju du åxå va där..?

2009-02-20 @ 20:21:30
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: SISS

HAHAHAHAHHAHAH FAN VILKEN BILD CATTI!!!!! <33

2009-02-20 @ 21:06:50

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0