Så j*vla söt du är

Hann inte skriva nåt igår för jag hade kul me Mimi och Dea :D Fyfan va vi hade kul igår och Helle bara dissa oss.
Jag och Mimi kollade midnight movie medans Dea dissa oss och kollade på en komedi istället. Sen åt jag B&J glass också (ben & jerry) Jag tog fish food och den var så himla god! I den fanns det: Choklad glass, mashmelaos(?) och choklad bitar som var formade som fiskar. Det var så gott! Skulle ha kunnat äta 9999999999 såna till. Men skulle nog börja må illa av allt.

Idag har varit med dea och mimi på morronen och sen gick jag hem och bara var på datorn. Medans min kusin och hennes kompis veera sov så kollade jag the grudge 3. Den var faktist bättre än dom andra tycker jag.
Men efter ett tag vaknade dom och jag var me dom ett tag sen åkte dom tbx till finland.
Men min kusin kommer troligtvis tbx på måndag. Hon ska söka jobb och flytta till oss. Sen så har jag chatta med världens sötaste kille! Efter ett tag var jag tvungen att gå och handla en massa och jag var tvungen att ta med min lillebror casper (3år) När vi var vid malmen och nästan i ica börja han gråta och sa att han ville hem, men jag orkar inte vända tbx och sparka hem och dit igen i -20! Så jag forsatte till ica och han forsatte att gråta.

När vi kom till ica så grät han och jag fick inte tyst på han men då fick han en godis av en i personalen och han tysnade.
sen handlade vi ochhan började gråta mer och jag köpte en ask me godis till han och bara för att han inte skulle frysa som han hade gjort (det var därför han grät) Så var jag tvungen att ge min halsduk och mina vantar! Så jag gick hem med min jacka, byxor och ett par vantar med hål i! och det var ju -20! Jag höll på att frysa ihjäl medans han satt och hade en massa kläder på sig.
När vi kom hem gick jag till datorn för att snacka med folk(: Sen snacka jag med Amna<3:D Och vi snackade inte om nåt nödvändigt som vanligt. Sen glodde jag film: April fools day. Den var helt psyk. Jag tror inte att nån skulle ha skämtat om att alla ens kompisar dog. För det var en tjej och hennes kompisar låssades dö och sen så sköt en av hennes kompisar henne. Alla trodde det var en olycka men jag tror det var hennes brorsa som döda henne. Fatta jag skulle aldrig göra nåt sånt skämt och hade mina kompisar gjort ett sånt skämt hade jag blivit jävligt  sura på dom!
Vette vad man ska göra nu när i´ngen vettig är inne. Ska kanske gå och sova är så j*vla trött. Men skriver mer imorron :D Hejs

Komentera gärna!

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Det är verkligen SVINIGT kallt..:O

2009-02-10 @ 19:35:40
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0