Värsta lördan

Asså fyfan va man får vara barnslig!!!! Seriöst, nu vill jag att alla som läser det här ska komentera hur moget det är att vara sur på nån utan att man har gjort nåt!!
Jag tycker iaf att det inte är så moget. Jag har 2 kompisar eller hade som blev sur utan att jag har gjort nåt. När jag frågar vad jag har gjort så får jag inte veta för jag ska veta själv vad jag har gjort. Men det är inte det lättaste när man inte har gjort nåt.
Aja men nog om det. Jag har inte gjort så mkt idag. Typ bara varit ett tag ute när jag skulle hem sen så har jag bara varit inne. Det var snöstorm idag så det var inte de roligaste att gå hem med motvind. Sen har jag psyka på mamma för att hon inte ville hämta amna.
Ja för ett tag sen snackade jag med André och Amna. (: Dom två är alltid lika roliga att snacka med. Kollade nyss en JÄTTE bra film som heter: Honey. Den är verkligen se värd. Aja ska kanske ringa André om jag orkar sen ska jag gå och sova :P Amna kommer imorron vid 6-7. Kommer aldrig palla vakna så tidigt.
Aja finns inte så mkt mer att skriva om eftersom det inte har hänt så mkt nu idag. Men hare bra.

                                                Bedtime stories


                                                           Honey

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

OMOGET

2009-02-22 @ 21:59:52
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0