Nåt surt tråkigt inlägg


En j*vligt gammal bild på mig, christian och jenny. Den togs typ 2004-2005. OBS! jag hade fast håret där


Äntligen tar det inte 23456789765434556 år att logga in på bloggen!
Ja nu har ju jag sovit med min kusin i mitt rum i 1-2 veckor och nu är hon i ylläs. Det känns jätte konstigt. För hon brukar komma med mat när jag är hungrig och hon ville kolla på film eller vara inne på msn eller facebook. Sen så klart ville hon lyssna på RIX FM. Bara för att det inte ska vara så tomt har jag stoppa på RIX FM.
Idag hände väl inget speciellt i skolan. Eller bara att det var pannkaka och att dom var helt degiga. Fösrt var dom brända och nu degiga. Dom verkar inte kunna laga mat.
Sen har jag varit med dea ett tag. Sen gick vi till fottin och träningen var kul som alltid. Jag fattar inte varför vissa folk hatar det så mycket. Om nån som läser min blogg så komentera om ni inte gillar fotti och varför. Sen när jag skulle hem från fottin så pratade jag i telefon med folk och halka på marken och slog mig.
Och jag har redan ont från igår på samma ställe men på höger sida.
Fick veta en väldigt tråkig sak idag :/ Varför kan man inte lita på folk mer? Eller det finns ju folk som jag litar på men det verkar som att vissa man aldrig kunde göra såna saker har gjort det... Det var ju inte deräkt kul att höra det menmen. Man kan väl säga att det är livet eller?
Gu va skönt. Idag har man 180 säng för sig själv =) Amna chata på att jag skulle gå och sova tidigt idag för jag har gått och sovit 3-4 varenda dag den här veckan. Men ska gå och sova efter jag har skrivit det här inlägget.
Nu är klockan 01:00 Hoppas det inte blir försent idag också.
Aja finns väl inget mer att skriva om. IMORRON FÅR JAG KANSKE VETA VAD JAG FICK PÅ MATTE PROVET :O jag vill veta det men ändå inte. Tänk om jag inte klarar det? Då får jag psyk bryt! Men jag gjorde ändå mitt bästa för jag hade inte ens försökt plugga ett enda tal i procent.
Men men...
Hare bra allihopa!

Förra sommaren. Såg helt fet ut i dom där kläderna

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0