Trött på de mesta

Nu har jag inte skrivit på länge igen. Men det är för att min kusin Jenny har varit på besök :D<3 Vi gjorde en massa saker och jag har haft jätte kul :D Okej jag har inte skrivit på 2 dar men det känns som en evighet. Det här kan låta lite psykiskt m.m men när jag inte skriver på bloggen minst 1 gång per dag får jag dåligt samvete. Då måste jag tvinga mig till datorn och skriva ett inlägg.
Sen så kan jag förstå om det inte är så många som läser min blogg. Men så mycket mitt fel är det faktist inte. Jag kan inte skriva roliga inlägg för jag kan inte skriva. Därför ska jag inte bli författare xD
Idag hade jag, mimi, dea och helle jävligt kul i matsalen vi asgarva. vi satt bakom särisarna (dumt ord men vet inte vad jag ska skriva annars). En kille som heter Elias (går på särskolan) satt bakom helle asså just bakom. Sen så såg vi inte att han hade rest sig upp och sen helt plödsligt ser jag att nån kramar helle bakifrån. När jag kollar bak ser jag att det är han. Vi garva så j*vla mycket då och det såg ut som att han skulle slicka henne på halsen eller nåt.
Helle blev så klart äcklad (hade jag också blivit och ni andra säkert me).
Men det var det roligaste iaf som har hänt på hela terminen XD
Sen så har jag bara varit me dea, mimi och helle efter skolan. Vi åt på café nova eller dom åt på café nova jag kollade bara på.
Sen så gick vi och färga mitt hår blont. Men vi måste färga en gång till för att det ska bli palestina blond. När jag skriver och säger att jag ska ha palestina(?) blond så låter det som att jag ska bli versta egoistiska fjortisen men lugn det ska jag inte :P Min kusin åkte hem idag :( Jag hann inte säga hejdå till henne men hon är i ylläs och det är inte så långt från pajala så ska nog fråga henne om jag kan komma dit och hälsa på. :D Hon var faktist jätte snäll. Jag hade jätte stökigt när jag gick till skolan och när jag kom hem hade hon städat HELA RUMMET!
Ska få en massa kläder m.m av henne :D

Hoff man börjar tröttna på skolan, pajala och en massa annat. Men nåt som jag aldrig tröttnar på är mina vänner.
Dom e dom bästa som finns. Sen börjar jag bli trött på att vara singel! Jag vill ha en kille så j*vla mkt men det går inte. Inte med det här utseendet iaf. Ska nog kolla om min kusin har skrivit på facebook annars ska jag väl gå och sova (: Hare bra!

Låt ordet flöda
Postat av: Nella

Glömde säga det i skolan´, men ditt hår var supersnyggt:) E har gjort typ samma sak på nån i B åxå... Vi asgarva åxå...:P

2009-02-03 @ 16:55:10
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/
Postat av: Catti

Haha, han är ju typ bäst på att "våldta" folk XD Tack:D Ska stoppa sen lite blondare :D

2009-02-03 @ 22:23:24

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0