Städning

Nu har jag och min kusin NÄSTAN städat klart -.- Vi har städat i typ 3 timmar mitt rum. Eller inte bara städa utan också möblerat. Allt det bara för att hennes kille ska komma på fredag. Men det blev faktist mysigt ändå(: Vi har inte ens städat klart ännu. Men jag har iaf fått en dubbelsäng nu. Men igentligen är det en våningsäng men jag har tagit ner den så det blev två sängar som sen blev en dubbelsäng. Idag så bokade jag en biljett till dogge doggelito. Har ändå inget annat att göra imorron. Jag ska gå med amna dit :D

Sen är jag visst omogen fick jag veta men då är det väl fler som tycker det.  Men ska nog inte vara ego nu och låta min kusin göra allt jobbet. Men det är ju faktist hennes rum också nu. Hon kom igår. Tänkte skriva då också men det var nåt fel på min blogg så jag kom inte in! Så nu fick jag typ en "storasyrra" Jag får låna kläder av henne (A) OKok men nu borde den omogna ungen gå och hjälpa sin kusin att städa Bye

Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0