Sjuk :/

Jaha då var man sjuk. Jag vaknade vid 13:30och var så j*vla hungrig så jag gick och gjorde frukost till mig och min kusin.
Det blev 8 mackor och cafe latte med grädde och choklad. MUMS. Min kusin blev glad, hon fick ju frukost på sängen.
Vem vill inte ha det. Och jag som var sjuk fick göra allt xD
Snart måste jag också teipa fast min mobil på kinden eftersom jag tappar bort den hela tiden. Men jag hittar den alltd nånstans i sängen.
Jag och min kusin har kollat på my super ex gf. Den var ganska bra. Men jag gillar mer skräckisar. Sitter och lyssnar på min kusin nu som snackar med en komis eller så e det hennes kille är inte säker. Jag snackade med honom på eftermiddan och nu så berättade han vad vi snackade om. Sen för typ 5 minuter sen snackade han svenska och jag garvade ihjäl mig. :D Men jag tror det är hennes kille faktist.
Jag pluggade i typ 2 minuter procent eftersom jag har prov imorron. Tror inte jag kommer klara det, menmen varför inte pröva iaf. 
Jag ska kanske beställa kläder om jag får för mamma. 1 topp, bikini, bh och 1 blus. Allt som allt blir 719:- Hoppas jag får allt (: Finns inte mer att skriva än att jag inte har rört ytterdörren idag heller.
Hare bra :D



Min och min kusins frukost. (det fanns 8 från början xD)

Saker som jag vill beställa från H&M


Låt ordet flöda

Kommentera ett surt inlägg här:

Kluddra in ditt söta namn här:
Kom ihåg mig?

Din e-mail tack!: (Syns Bara För Mig)

URL/Bloggadress:

Låt ordet flöda:

Trackback
RSS 2.0